TY - GEN T1 - Diálogo y censura en el siglo XVI : (España y Portugal) T2 - Tiempo emulado ; A2 - Vian Herrero, Ana, A2 - Friedlein, Roger, A2 - Vega, María José, LA - Spanish PP - Madrid : Frankfurt am Main PB - Iberoamericana ; Vervuert YR - 2016 UL - https://colectivo.uloyola.es/Record/ELB105240 OP - 374 CN - PQ6151 D579 2016 SN - 9783954876785 KW - Dialogues, Spanish : History and criticism : Congresses. KW - Dialogues, Portuguese : History and criticism : Congresses. KW - Dialogues, Latin (Medieval and modern) : History and criticism : Congresses. KW - Censorship in literature : Congresses. KW - Romance-language literature : Censorship : Congresses. KW - Prohibited books : Spain : History : 16th century : Congresses. KW - Prohibited books : Portugal : History : 16th century : Congresses. KW - Diálogos españoles : Siglo XVI. KW - Diálogos portugueses : Siglo XVI. KW - Censura : España : Siglo XVI. KW - Censura : Portugal : Siglo XVI. KW - Libros prohibidos : España : Siglo XVI. KW - Libros electrónicos. ER -