Skip to content
  • Univ. Loyola Andalucía
  • Facultad de Teología
  • Feedback
  • 0 items (Full)
  • Language
    • English
    • Español
Advanced
  • Home
  • Search
  • Textos sobre educación /
  • Holdings
  • Cite this
  • Email this
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
    • Export to MARC
    • Export to MARCXML
    • Export to RDF
    • Export to BibTeX
    • Export to RIS
  • Bookmark
  • Add to Book Bag Remove from Book Bag
Cover Image
QR Code

Textos sobre educación /

Bibliographic Details
Main Author: José de Calasanz, Santo, 1556-1648,
Other Authors: Florensa i Parés, Joan,
Format: eBook
Language:Spanish
Published: Madrid : Biblioteca Nueva, 2016.
Series:Memoria y crítica de la educación. Serie clásicos ; 33
Subjects:
Education > History.
Religious education > History.
Education > Philosophy.
Educación > Historia.
Educación religiosa > Historia.
Educación > Filosofía.
Libros electrónicos.
Online Access:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=121138
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=121138

Similar Items

  • Los fines en la educación : sobre la necesidad de revisar y recuperar el debate teleológico /
    by: Monarca, Héctor.
    Published: (2011)
  • El lugar del pensamiento en la educación /
    by: Lipman, Matthew.
    Published: (2016)
  • Temas relevantes en teoría de la educación /
    Published: (2011)
  • Escritos I sobre educación y filosofía /
    by: Garimaldi, Nilda.
    Published: (2008)
  • Levadura en el mundo : la educación para el siglo XXI /
    by: Magdalena, Gustavo.
    Published: (2014)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian

Biblioteca

biblioteca@uloyola.es bibliotecagr@uloyola.es

Loading...