Why knowledge matters in curriculum : a social realist argument /
Autor principal: | Wheelahan, Leesa. |
---|---|
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Abingdon, Oxon [England] ; New York, NY :
Routledge,
2010.
|
Series: | New studies in critical realism and education
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=133313 |
Ejemplares similares
-
Knowledge and identity concepts and applications in Bernstein's sociology /
Fecha de publicación: (2011) -
Basil Bernstein : the thinker and the field /
por: Moore, Rob, 1946-
Fecha de publicación: (2013) -
Discurso y pedagogía : poder, control y educación en Basil Bernstein /
por: Díaz Villa, Mario.
Fecha de publicación: (2019) -
The politics of knowledge in education /
por: Rata, Elizabeth, 1952-
Fecha de publicación: (2012) -
Knowledge, power, and education : the selected works of Michael W. Apple /
por: Apple, Michael W.
Fecha de publicación: (2013)