Differentiating by readiness : strategies and lesson plans for tiered instruction grades K-8 /
Autor principal: | Turville, Joni, |
---|---|
Otros autores: | Allen, Linda,, Nickelsen, LeAnn, |
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Larchmont, New York :
Eye on Education,
2010.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=138976 |
Ejemplares similares
-
School learning and cognitive style /
por: Riding, Richard.
Fecha de publicación: (2002) -
Beyond learning by doing : theoretical currents in experiential education /
por: Roberts, Jay W.
Fecha de publicación: (2012) -
Handbook on differentiated instruction for middle and high schools /
por: Waterman, Sheryn Spencer,
Fecha de publicación: (2013) -
Emerging minds the process of change in children's thinking /
por: Siegler, Robert S.
Fecha de publicación: (1996) -
Problem-based learning and proprioception /
por: Ebersek, Boris,
Fecha de publicación: (2018)