Journal of China marketing. Volume 6 (2) /

Detalles Bibliográficos
Otros autores: Guang Tian, Robert,, Shi, Tiebing,, Wan, Adolphus Yee-Yin,
Formato: eBook
Idioma:English
Fecha de publicación: Newcastle upon Tyne, UK : Cambridge Scholars Publishing, 2017.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=151322
LEADER 01397nam a2200349 i 4500
001 ELB151322
003 FINmELB
005 20220420100821.0
006 m o d |
007 cr cnu||||||||
008 180915s2017 enk o 000 0 eng d
020 |a 9781527514973 (e-book) 
035 |a (OCoLC)1046633890 
040 |a FINmELB  |b eng  |e rda  |c FINmELB 
043 |a a-cc--- 
050 4 |a HF5415.12.C5  |b .J687 2017 
082 0 |a 658.800951  |2 23 
245 0 0 |a Journal of China marketing.  |n Volume 6 (2) /  |c edited by Robert Guang Tian, Tiebing Shi and Adolphus Yee-Yin Wan. 
264 1 |a Newcastle upon Tyne, UK :  |b Cambridge Scholars Publishing,  |c 2017. 
300 |a 1 online resource (196 pages) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a computer  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online resource  |b cr  |2 rdacarrier 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2022. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Marketing  |z China. 
655 4 |a Electronic books. 
700 1 |a Guang Tian, Robert,  |e editor. 
700 1 |a Shi, Tiebing,  |e editor. 
700 1 |a Wan, Adolphus Yee-Yin,  |e editor. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=151322