The Chinese continuum of self-cultivation : a Confucian-Deweyan learning model /
Autor principal: | Hale, Christine A., |
---|---|
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Newcastle-upon-Tyne, England :
Cambridge Scholars Publishing,
2016.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=151655 |
Ejemplares similares
-
El individualismo democrático de John Dewey : reflexiones en torno a la construcción de una cultura democrática /
por: Pineda Rivera, Diego Antonio.
Fecha de publicación: (2012) -
Progressive museum practice John Dewey and democracy /
por: Hein, George E., 1932-
Fecha de publicación: (2012) -
The praxis of moral education within faith formation : a study of the relevance of John Dewey's theory of education for moral education in the pastoral context of Peninsular Malaysia : dissertatio ad doctoratum... /
por: Davedassan, Clarence S.
Fecha de publicación: (2003) -
Filosofía y democracia : John Dewey /
por: Bernstein, Richard.
Fecha de publicación: (2010) -
Confucian capitalism : discourse, practice and the myth of Chinese enterprise /
por: Souchou, Yao.
Fecha de publicación: (2002)