Marketing in travel and tourism

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Middleton, Victor T. C.
Otros autores: Fyall, Alan., Morgan, Michael, 1948 Sept. 29-
Formato: Electrónico
Idioma:English
Fecha de publicación: Amsterdam ; Boston ; London : Butterworth-Heinemann, 2009.
Edición:4th ed.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=153972
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245 1 0 |a Marketing in travel and tourism  |h [electronic resource] /  |c Victor T.C. Middleton, Alan Fyall and Michael Morgan ; with contributions from Ashok Ranchhod. 
250 |a 4th ed. 
260 |a Amsterdam ;  |a Boston ;  |a London :  |b Butterworth-Heinemann,  |c 2009. 
300 |a xxv , 502 p. :  |b col. ill. 
504 |a Includes bibliographical references (p. 487-491) and index. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Tourism  |x Marketing. 
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700 1 |a Morgan, Michael,  |d 1948 Sept. 29- 
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