Skip to content
  • Univ. Loyola Andalucía
  • Facultad de Teología
  • Feedback
  • 0 items (Full)
  • Language
    • English
    • Español
Advanced
  • Home
  • Quality in interpreting :
  • Holdings
  • Cite this
  • Email this
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
    • Export to MARC
    • Export to MARCXML
    • Export to RDF
    • Export to BibTeX
    • Export to RIS
  • Bookmark
  • Add to Book Bag Remove from Book Bag
Cover Image
QR Code

Quality in interpreting : widening the scope /

Bibliographic Details
Other Authors: García Becerra, Olalla., Pradas Macías, Esperanza Macarena., Barranco-Droege, Rafael.
Format: eBook
Language:English
Spanish
Published: Granada : Comares, 2013.
Series:Interlingua ; 120-121.
Subjects:
Translating and interpreting > Congresses.
Translators , Training of.
Traducción > Congresos y asambleas.
Traductores > Formación profesional > Congresos y asambleas.
Libros electrónicos.
Online Access:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=162747
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=162747

Similar Items

  • El sector de la traducción : la perspectiva del traductor novel /
    Published: (2019)
  • Traducimos desde el sur : actas del VI Congreso Internacional de la Asociación Ibérica de estudios de traducción e interpretación /
    Published: (2015)
  • Quality in interpreting. widening the Scope /
    Published: (2013)
  • TIC, trabajo colaborativo e interacción en terminología y traducción /
    Published: (2014)
  • Ética profesional de traductores e intérpretes
    by: Hortal Alonso, Augusto.
    Published: (2007)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian

Biblioteca

biblioteca@uloyola.es bibliotecagr@uloyola.es

Loading...