Skip to content
  • Univ. Loyola Andalucía
  • Facultad de Teología
  • Feedback
  • 0 items (Full)
  • Language
    • English
    • Español
Advanced
  • Home
  • Los dos estilos de Santa Teres...
  • Holdings
  • Cite this
  • Email this
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
    • Export to MARC
    • Export to MARCXML
    • Export to RDF
    • Export to BibTeX
    • Export to RIS
  • Bookmark
  • Add to Book Bag Remove from Book Bag
Cover Image
QR Code

Los dos estilos de Santa Teresa : el llano y el difícil o cenceptista /

Bibliographic Details
Main Author: Bello Vázquez, Félix,
Format: eBook
Language:Spanish
Published: La Poveda (Arganda del Rey), Madrid : Editorial Verbum, [2023]
Series:Verbum ensayo.
Subjects:
Teresa de Jesús, > Santa, > 1515-1582 > Crítica e interpretación.
Literatura española > Crítica literaria.
Libros electrónicos.
Críticas literarias.
Online Access:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=269192
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=269192

Similar Items

  • Santa Teresa /
    by: Eulate, Carmela 1871-1961
    Published: (1933)
  • Santa Teresa y Don Quijote (dos locos españoles) /
    by: Cué, Ramón (S.I.) 1914-2001
    Published: (1963)
  • Santa Teresa : la santa andariega /
    by: Queralt del Hierro, María del Pilar 1954-
    Published: (2015)
  • Expresión, comunicación y estilo en la obra de Santa Teresa : (notas sueltas de lector) /
    by: Orozco Díaz, Emilio 1909-1987
    Published: (1987)
  • Santa Teresa por dentro /
    by: Efrén de la Madre de Dios (O.C.D.) 1915-1995
    Published: (1973)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian

Biblioteca

biblioteca@uloyola.es bibliotecagr@uloyola.es

Loading...