Skip to content
  • Univ. Loyola Andalucía
  • Facultad de Teología
  • Feedback
  • 0 items (Full)
  • Language
    • English
    • Español
Advanced
  • Home
  • Search
  • Educación física y diversida...
  • Holdings
  • Cite this
  • Email this
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
    • Export to MARC
    • Export to MARCXML
    • Export to RDF
    • Export to BibTeX
    • Export to RIS
  • Bookmark
  • Add to Book Bag Remove from Book Bag
Cover Image
QR Code

Educación física y diversidad /

Bibliographic Details
Other Authors: Giménez Fuentes-Guerra, Francisco Javier,
Format: eBook
Language:Spanish
Published: Huelva : Universidad de Huelva, 2016.
Subjects:
School integration > Congresses.
Physical education and training > Congresses.
People with disabilities.
Integración escolar.
Educación física.
Impedido.
Conferencia.
Libros electrónicos.
Online Access:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=44794
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=44794

Similar Items

  • Fundamentos pedagógicos de atención a la diversidad /
    by: Rojas Pernia, Susana.
    Published: (2018)
  • La escuela extraordinaria : exclusión, escolarización y educación inclusiva.
    by: Slee, Roger.
    Published: (2012)
  • Educar para construir sociedades más inclusivas : retos y claves de futuro /
    Published: (2021)
  • Un perro en mi escuela : nuestras aventuras con Doodles /
    by: Drabble, Cherryl.
    Published: (2019)
  • Entrenamiento en actividades de la vida diaria : cuaderno del alumno /
    by: Borrego Polo, Verónica.
    Published: (2010)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian

Biblioteca

biblioteca@uloyola.es bibliotecagr@uloyola.es

Loading...