Skip to content
  • Univ. Loyola Andalucía
  • Facultad de Teología
  • Feedback
  • 0 items (Full)
  • Language
    • English
    • Español
Advanced
  • Home
  • Diálogo creativo :
  • Holdings
  • Cite this
  • Email this
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
    • Export to MARC
    • Export to MARCXML
    • Export to RDF
    • Export to BibTeX
    • Export to RIS
  • Bookmark
  • Add to Book Bag Remove from Book Bag
Cover Image
QR Code

Diálogo creativo : hablar para pensar en el aula /

Bibliographic Details
Main Author: Fisher, Robert, (1943-)
Format: eBook
Language:Spanish
Published: Madrid : Morata, [2013]
Series:Metodos de enseñanza. Innovación educativa.
Subjects:
Communication in education.
Verbal behavior.
Comunicación en educación.
Conducta verbal.
Libros electrónicos.
Online Access:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=51831
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=51831

Similar Items

  • (In)sensibilidad a unas u otras contingencias en el marco de la conducta gobernada por reglas /
    by: Gómez Becerra, Inmaculada.
    Published: (2006)
  • La expresión corporal : su enseñanza por el método natural evolutivo /
    by: Montesinos Ayala, Diego,
    Published: (2021)
  • Comunicar y educar en el mundo que viene /
    by: Aparici, Roberto.
    Published: (2018)
  • Comunicación no verbal y detección del engaño
    by: Anta, Juan Ángel
    Published: (2017)
  • La comunicación profesional en la actividad pedagógica
    Published: (2005)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian

Biblioteca

biblioteca@uloyola.es bibliotecagr@uloyola.es

Loading...
Cannot write session to /tmp/vufind_sessions/sess_736ssvulbtfqa1ovtt3nkf17pi