TY - GEN T1 - Postmodernidade e novas redes sociais identidades de xénero nos videoxogos A2 - García Marín, Jorge, A2 - e-libro, Corp. LA - Galician PP - Santiago de Compostela PB - Universidade de Santiago de Compostela, Servizo de Publicacións e Intercambio Científico YR - 2012 UL - https://colectivo.uloyola.es/Record/ELB61549 AB - Dentro do marco das novas redes sociais e da estrutura patriarcal postmoderna na que estamos mergullados, "Postmodernidade e novas redes sociais" afonda no consumo diferencial por sexo dos videoxogos e na violencia simbólica transmitida por estes a través das súas narrativas e os seus personaxes, para o cal toma como base unha investigación realizada con técnicas estatísticas de mostraxe a unha poboación de alumnado galego de ESO. O libro descobre claras diferenzas de xénero e sinala a necesidade de entendelas comprendendo a lóxica das novas redes sociais e o papel do individuo no baleiro postmoderno. - Contracuberta. OP - 90 CN - HM741 P858 2012 KW - Facebook : Aspectos sociales. KW - Violencia en los medios de comunicación social. KW - Social networks. KW - Violence in mass media. KW - Libros electrónicos. ER -