Marketing competitivo : un enfoque estratégico / John O'Shaughnessy

Main Author: O'Shaughnessy, John
Format: Book
Publication: Madrid : Díaz de Santos, 1991
Physical Description: XI, 25 cm
Clasificación CDU: * 658.8
658.8
Subjects:
ISBN: 8487189776
LEADER 00901nam a2200253 i 4500
001 000000001550
003 CaOOAMICUS
005 20000107113638.0
008 920220s1991 ESP 001 0 spa c
020 |a 8487189776 
040 |a ULA  |b spa 
080 |a * 658.8 
080 |a 658.8 
100 1 |a O'Shaughnessy, John  |4 aut.  
245 1 0 |a Marketing competitivo :  |b un enfoque estratégico /  |c John O'Shaughnessy 
260 |a Madrid  |b Díaz de Santos  |c 1991 
300 |a XI, 25 cm 
650 7 |a Marketing  |2 ula 
650 7 |a Estrategia de marketing  |2 ula 
850 |a ULA 
904 |a 2  |b 2  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 1819  |j 658.8 OSH mar 
904 |a 2  |b 2  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 7423  |j 658.8 OSH mar 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA CÓRDOBA  |c Depósito  |d 03-03-1992  |f @  |i 1819  |o 658.8 OSH mar  |p 1819  |q R.19703 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA CÓRDOBA  |c Depósito  |d 31-07-1992  |f @  |i 7423  |o 658.8 OSH mar  |p 7423  |q R. 20742