The brand gap : how to bridge the distance between business strategy and design / a whiteboard overview by Marty Neumeier

Main Author: Neumeier, Marty
Format: Book
Publication: Berkekley : New Riders, 2006
Physical Description: 194 p. ; 21 cm
Clasificación CDU: * 658.8
658.8
Tipo de contenido: Texto (visual)
Tipo de medio: sin mediación
Tipo de soporte: volumen
Subjects:
ISBN: 0321348109
LEADER 01091nam a2200301 i 4500
001 000000194088
003 CaOOAMICUS
005 20170927111315.0
008 170829s2006 xxua 000 0 eng c
020 |a 0321348109 
040 |a ULA  |b spa 
080 |a * 658.8 
080 |a 658.8 
100 1 |a Neumeier, Marty 
245 1 4 |a The brand gap :  |b how to bridge the distance between business strategy and design /  |c a whiteboard overview by Marty Neumeier 
260 |a Berkekley  |b New Riders  |c 2006 
300 |a 194 p. ;  |c 21 cm 
336 |a Texto (visual) 
337 |a sin mediación 
338 |a volumen 
650 1 7 |a Productos de marca  |2 ula 
650 1 7 |a Marcas comerciales  |2 ula 
850 |a ULA 
904 |a 2  |b 2  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 221346  |j 658.8 NEU bra 
904 |a 1213  |b 7  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 221347  |j 658.8 NEU bra 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA CÓRDOBA  |c Depósito  |d 18-09-2017  |f 3  |i 221346  |o 658.8 NEU bra  |p 221346  |q R. 72282  |x (6) emil 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA SEVILLA  |c Depósito  |d 18-09-2017  |f 3  |i 221347  |o 658.8 NEU bra  |p 221347  |q R. 8686  |x (6) fpg 
990 |a emil