Differentiation and the brain : how neuroscience supports the learner-friendly classroom / Davida A. Sousa

Main Author: Sousa, David A.
Other Authors: Tomlinson, Carol Ann
Format: Book
Edition: Second edition
Publication: [S.l.] : solution Tree Press
Physical Description: XI, 223 páginas ; 28 cm
Clasificación CDU: * 61
612.8
Edición: Second edition
Tipo de contenido: Texto (visual)
Tipo de medio: sin mediación
Tipo de soporte: volumen
Subjects:
Cursos: Grado en Educación Primaria - Curso 4 - English Teaching II
Grado en Educación Infantil - Curso 4 - Teaching English II
ISBN: 9781945349522
LEADER 01302nam a2200349 4500
001 000000239612
003 CaOOAMICUS
005 20220909100833.0
008 220616s2018 sp 000 u spa
020 |a 9781945349522 
040 |a ULA  |b spa 
080 |a * 61 
080 |a 612.8 
100 1 |a Sousa, David A. 
245 1 0 |a Differentiation and the brain :  |b how neuroscience supports the learner-friendly classroom /  |c Davida A. Sousa 
250 |a Second edition 
260 |a [S.l.]  |b solution Tree Press  
300 |a XI, 223 páginas ;  |c 28 cm 
336 |a Texto (visual) 
337 |a sin mediación 
338 |a volumen 
650 1 7 |a Neurociencias  |2 ula 
650 1 7 |a Psicología del aprendizaje  |2 ula 
700 1 |a Tomlinson, Carol Ann 
850 |a ULA 
901 |a Grado en Educación Primaria - Curso 4 - English Teaching II 
901 |a Grado en Educación Infantil - Curso 4 - Teaching English II 
904 |a 1213  |b 7  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 274086  |j 61 SOU dif 
904 |a 1213  |b 7  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 275421  |j 61 SOU dif 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA SEVILLA  |c Depósito  |d 07-09-2022  |f 3  |i 274086  |o 61 SOU dif  |p 274086  |q R. 16284  |x (6) ccc 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA SEVILLA  |c Depósito  |d 05-10-2022  |f 3  |i 275421  |o 61 SOU dif  |p 275421  |q R. 16697  |x (6) ccc 
990 |a ccc