The consumer's need structure : a mengerian development of the preference meta-ranking concept / Andrés Faiña Medín, J. Venancio Salcines Cristal

Main Author: Faiña Medin, J. Andrés
Other Authors: Salcines Cristal, J. Venancio
Format: Book
Publication: La Coruña : Universidade da Coruña, Facultad de CC. Económicas y Empresariales, 1998
Physical Description: 25 p. ; 22 cm
Clasificación CDU: * 330
330
366.1
Collection: Documento de trabajo (Universidad de La Coruña) 1998/3
Subjects:
ISBN: 8460487164
LEADER 01045nam a2200277 i 4500
001 000000069260
003 CaOOAMICUS
005 20000107190825.0
008 981029s1998 ESP 001 0 eng c
020 |a 8460487164 
040 |a ULA  |b spa 
080 |a * 330 
080 |a 330 
080 |a 366.1 
100 1 |a Faiña Medin, J. Andrés  |4 aut.  
245 1 4 |a The consumer's need structure :  |b a mengerian development of the preference meta-ranking concept /  |c Andrés Faiña Medín, J. Venancio Salcines Cristal 
260 |a La Coruña  |b Universidade da Coruña, Facultad de CC. Económicas y Empresariales  |c 1998 
300 |a 25 p. ; 22 cm 
650 0 7 |a Consumidores  |x Comportamiento  |2 ula 
650 0 7 |a Consumidores  |2 ula 
700 3 1 |a Salcines Cristal, J. Venancio  |4 coa.  
830 0 |a Documento de trabajo (Universidad de La Coruña)  |v 1998/3 
850 |a ULA 
904 |a 2  |b 2  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 69261  |j 330 FAI con 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA CÓRDOBA  |c Depósito  |d 29-10-1998  |f @  |i 69261  |o 330 FAI con  |p 69261  |q R. 37346 
990 |a emil