The power of social innovation : how civic entrepreneurs ignite community networks for good

Autor principal: Goldsmith, Stephen
Otros autores: Georges, Gigi
Burke, Tim Glynn
Formato: Libro
Publicación: San Francisco : Jossey-Bass, 2010
Descripción física: XXVIII, 274 p.; 24 cm
Clasificación CDU: 65.011
* 65.011
Materias:
LEADER 00930nam a2200265 i 4500
001 000000088990
003 CaOOAMICUS
005 20100618121257.0
008 100601s2010 sp a 000 0 spa c
040 |a ULA  |b spa 
080 |a 65.011 
080 |a * 65.011 
100 1 |a Goldsmith, Stephen 
245 1 4 |a The power of social innovation : how civic entrepreneurs ignite community networks for good 
260 |a San Francisco  |b Jossey-Bass  |c 2010 
300 |a XXVIII, 274 p.;  |c 24 cm 
650 1 7 |a Innovaciones tecnológicas  |x Aspectos sociales  |2 ula 
650 0 7 |a Cambio (Sociología)  |2 ula 
650 1 7 |a Desarrollo sostenible  |z Unión Europea  |x Tesis doctorales  |2 ula 
700 1 @ |a Georges, Gigi 
700 1 @ |a Burke, Tim Glynn 
850 |a ULA 
904 |a 2  |b 2  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 91032  |j 65.011 GOL pow 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA CÓRDOBA  |c Depósito  |d 15-06-2010  |f @  |i 91032  |o 65.011 GOL pow  |p 91032  |q R. 58383 
990 |a emil