Schooling in Renaissance Italy : literacy and learning, 1300-1600 / Paul F. Grendler

Autor principal: Grendler, Paul F. (1936-)
Formato: Libro
Edición: Johns Hopkins paperbaks ed., 1991
Publicación: Baltimore [etc.] : The Johns Hopkins University Press, 1991
Descripción física: XXIII, 477 p. : il. ; 24 cm
Clasificación CDU: 945
Edición: Johns Hopkins paperbaks ed., 1991
Colección: Johns Hopkins University Studies in Historical and Political Science. 107th Series (1989) ; 1
Materias:
ISBN: 0-8018-4229-8
LEADER 01124nam a2200265 4500
001 000000241421
003 CaOOAMICUS
005 20220912153936.0
008 220912s1991 xxua 001 u eng d
020 |a 0-8018-4229-8 
040 |a FTG  |b spa 
080 |a 945 
100 1 |a Grendler, Paul F.  |d 1936- 
245 1 0 |a Schooling in Renaissance Italy :  |b literacy and learning, 1300-1600 /  |c Paul F. Grendler 
250 |a Johns Hopkins paperbaks ed., 1991 
260 |a Baltimore [etc.]  |b The Johns Hopkins University Press  |c 1991 
300 |a XXIII, 477 p. :  |b il. ;  |c 24 cm 
490 0 |a Johns Hopkins University Studies in Historical and Political Science. 107th Series (1989) ;  |v 1 
650 1 7 |a Renacimiento  |z -Italia  |2 ula 
830 0 |a Johns Hopkins University Studies in Historical and Political Science.  |p 107th Series (1989)  |v ; 1 
850 |a FTGR 
900 1 |a Grendler, Paul Frederick  |d 1936- 
902 |a Otros 
952 |3 Prestable  |a FACULTAD TEOLOGICA DE GRANADA  |b Facultad de Teología de Granada Compañía de Jesús  |c Granada - General  |d 12-09-2022  |f 7  |i 274392  |o 945 G82p 1991  |p 274392  |q R. 214629 
990 1 0 |a 90001ad  |b 10001ad