Sustaining quality teaching and learning to instil good discipline and academic performance /
Autor principal: | Ngoqo, Vuyisile Mathew, |
---|---|
Otros autores: | Foncha, John Wankah,, Abongdia, Afungmeyu Jane-Francis, |
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Newcastle-upon-Tyne, UK :
Cambridge Scholars Publishing,
2018.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=119990 |
Ejemplares similares
-
Teacher leadership and behaviour management /
Fecha de publicación: (2002) -
Real teachers, real challenges, real solutions : 25 ways to handle the challenges of the classroom effectively /
por: Breaux, Annette L.,
Fecha de publicación: (2013) -
Effective supply teaching : behaviour management, classroom discipline, and colleague support /
por: Rogers, Bill, 1947-
Fecha de publicación: (2003) -
El maestro atento : gestión consciente del aula /
por: López González, Luis, 1961-
Fecha de publicación: (2017) -
Behaviour management in the classroom : a transactional analysis approach /
por: Newell, Sandra.
Fecha de publicación: (2002)