The internationalisation maturity of the firm : a business relationships perspective /
Otros autores: | Fonfara, Krzysztof,, Malys, Lukasz,, Ratajczak-Mrozek, Milena, |
---|---|
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Newcastle upon Tyne, UK :
Cambridge Scholars Publishing,
2018.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=124619 |
Ejemplares similares
-
The executive guide to corporate events & business entertaining how to choose and use corporate functions to increase brand awareness, develop new business, nurture customer loyalty and drive growth /
por: Allen, Judy, 1952-
Fecha de publicación: (2007) -
El márqueting = Las relaciones públicas /
por: Chias, Josep.
Fecha de publicación: (2008) -
Public relations and communication management : current trends and emerging topics /
Fecha de publicación: (2013) -
Key concepts in public relations /
Fecha de publicación: (2009) -
Relaciones públicas 2.0 : cómo gestionar la comunicación corporativa en el entorno digital /
por: Aced, Cristina,
Fecha de publicación: (2018)