English language learners' socially constructed motives and interactional moves /
Autor principal: | Williams, Thomas A. 1931- |
---|---|
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Newcastle upon Tyne, UK :
Cambridge Scholars Publishing,
2018.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=124644 |
Ejemplares similares
-
Native-Speakerism in English Language Teaching /
por: Liu, Junshuan,
Fecha de publicación: (2019) -
Utilising fiction to promote English language acquisition
por: Al Alami, Suhair.
Fecha de publicación: (2013) -
Ambiguities and tensions in English language teaching : portraits of EFL teachers as legitimate speakers /
por: Sayer, Peter.
Fecha de publicación: (2012) -
Departing from tradition : innovations in English language teaching and learning /
Fecha de publicación: (2016) -
A divided Hungary in Europe : exchanges, networks and representations, 1541-1699.
Fecha de publicación: (2014)