Corporate communications : convention, complexity, and critique /
Autor principal: | Christensen, Lars Thøger, 1959- |
---|---|
Otros autores: | Morsing, Mette., Cheney, George. |
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Los Angeles :
Sage Publications,
2008.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=130755 |
Ejemplares similares
-
Comunicar en aguas turbulentas : un enfoque ético para la comunicación de crisis /
por: Cierva, Yago de la.
Fecha de publicación: (2015) -
Contemporary perspectives on corporate marketing : contemplating corporate branding, marketing and communications in the twenty-first century /
Fecha de publicación: (2013) -
Taking brand initiative how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding /
por: Hatch, Mary Jo.
Fecha de publicación: (2008) -
Communication and work systems : theory, processes, opportunities /
por: Pace, R. Wayne,
Fecha de publicación: (2018) -
Discourse, communication and the enterprise : where business meets discourse /
Fecha de publicación: (2018)