Education, experience and existence : engaging Dewey, Peirce and Heidegger /
"Education, Experience and Existence proposes a new way of understanding education that delves beneath the conflict, confusion and compromise that characterize its long history. At the heart of this new understanding is what John Dewey strove to expound: a coherent theory of experience. Dewey...
Autor principal: | Quay, John (Senior lecturer in education) |
---|---|
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
London ; New York :
Routledge,
2013.
|
Series: | New directions in the philosophy of education.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=132948 |
Ejemplares similares
-
Semiotics and philosophy in Charles Saunders Peirce /
Fecha de publicación: (2006) -
Charles S. Peirce (1839-1914) : un pensador para el siglo XXI /
por: Barrena, Sara.
Fecha de publicación: (2013) - Dossier Peirce
-
Anticipaciones de la semiótica de Peirce en la lógica aristotélica /
por: Pongutá Puerto, César.
Fecha de publicación: (2016) -
El estudio de los signos : Peirce y Saussure /
por: Vitale, Alejandra.
Fecha de publicación: (2020)