Marketing for cultural organizations : new strategies for attracting and engaging audiences /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Kolb, Bonita M.
Formato: eBook
Idioma:English
Fecha de publicación: New York ; Oxfordshire, England : Routledge, 2013.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=137299
LEADER 01456nam a2200361 i 4500
001 ELB137299
003 FINmELB
005 20200820162738.0
006 m o u
007 cr cn|||||||||
008 130810s2013 nyu ob 001 0 eng d
020 |a 9781136239533  |q (e-book) 
020 |z 9780415626958 
035 |a (OCoLC)857063866 
040 |a FINmELB  |b eng  |e rda  |c FINmELB 
050 4 |a PN1590.M27  |b .K65 2013 
082 0 4 |a 658.8  |2 23 
100 1 |a Kolb, Bonita M. 
245 1 0 |a Marketing for cultural organizations :  |b new strategies for attracting and engaging audiences /  |c Bonita M. Kolb. 
264 1 |a New York ;  |a Oxfordshire, England :  |b Routledge,  |c 2013. 
300 |a 1 online resource (ix, 190 pages) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a computer  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online resource  |b cr  |2 rdacarrier 
504 |a Includes bibliographical references at the end of each chapters and index. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Performing arts  |x Marketing. 
650 0 |a Museums  |x Marketing. 
655 4 |a Electronic books. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=137299 
950 |a eLibro English