The ethical consumer /

Detalles Bibliográficos
Otros autores: Harrison, Rob., Newholm, Terry., Shaw, Deirdre
Formato: eBook
Idioma:English
Fecha de publicación: Thousand Oaks ; London : SAGE, 2005.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=138656
LEADER 01464nam a2200373Ia 4500
001 ELB138656
003 FINmELB
005 20201022193357.0
006 m o d |
007 cr cn|||||||||
008 041201s2005 caua fsb 001 0 eng d
020 |z 9781412903530 
020 |z 9781847877758 (ebook) 
020 |z 1412903521 (cased) 
020 |z 141290353X (pbk.) 
035 |a (OCoLC)57355728 
040 |a FINmELB  |c FINmELB  |d FINmELB 
050 4 |a HF5415.32  |b .E84 2005 
245 0 4 |a The ethical consumer /  |c [edited by] Rob Harrison, Terry Newholm, Deirdre Shaw. 
260 |a Thousand Oaks ;  |a London :  |b SAGE,  |c 2005. 
300 |a xviii, 259 p. :  |b ill. 
504 |a Includes bibliographical references (p. [233]-252) and index. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Consumer behavior  |x Moral and ethical aspects. 
650 0 |a Marketing  |x Moral and ethical aspects. 
650 0 |a Social responsibility of business. 
655 4 |a Electronic books. 
700 1 |a Harrison, Rob. 
700 1 |a Newholm, Terry. 
700 1 |a Shaw, Deirdre  |q (Deirdre Sheila) 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=138656 
950 |a eLibro English