The PMLD ambiguity : articulating the life-worlds of children with profound and multiple learning disabilities /
Autor principal: | Simmons, Ben, |
---|---|
Otros autores: | Watson, Debbie, |
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
London, [England] :
Karnac,
2014.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=147867 |
Ejemplares similares
-
Why can't I help this child learn? understanding emotional barriers to learning /
Fecha de publicación: (2012) -
Intensive interaction : theoretical perspectives /
Fecha de publicación: (2012) -
Caracterización a familias de escolares con trastornos del aprendizaje /
por: Camejo Lluch, Reynerio.
Fecha de publicación: (2016) -
Understanding and promoting access for people with learning difficulties : seeing the opportunities and challenges of risk /
Fecha de publicación: (2009) -
Educating children and young people with fetal alcohol spectrum disorders : constructing personalised pathways to learning /
por: Blackburn, Carolyn, 1963-
Fecha de publicación: (2012)