Factors shaping entrepreneurial intentions /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Bagheri, Afsaneh,
Otros autores: Zaidatol Akmaliah Lope Pihie,
Formato: eBook
Idioma:English
Fecha de publicación: Newcastle upon Tyne, [England] : Cambridge Scholars Publishing, 2014.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=148289
LEADER 01447nam a2200373 i 4500
001 ELB148289
003 FINmELB
005 20201022193357.0
006 m o d |
007 cr cnu||||||||
008 140809t20142014enk ob 000 0 eng d
020 |z 9781443857147 
020 |a 9781443863155 (e-book) 
035 |a (OCoLC)882607417 
040 |a FINmELB  |b eng  |e rda  |c FINmELB 
050 4 |a HB615  |b .B344 2014 
082 0 |a 658.421  |2 23 
100 1 |a Bagheri, Afsaneh,  |e author. 
245 1 0 |a Factors shaping entrepreneurial intentions /  |c by Afsaneh Bagheri and Zaidatol Akmaliah Lope Pihie. 
264 1 |a Newcastle upon Tyne, [England] :  |b Cambridge Scholars Publishing,  |c 2014. 
264 4 |c Ã2014 
300 |a 1 online resource (187 pages) 
336 |a text  |2 rdacontent 
337 |a computer  |2 rdamedia 
338 |a online resource  |2 rdacarrier 
504 |a Includes bibliographical references. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Entrepreneurship. 
655 4 |a Electronic books. 
700 0 |a Zaidatol Akmaliah Lope Pihie,  |e editor. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=148289 
950 |a eLibro English