Journal of China marketing. Volume 6 /

Detalles Bibliográficos
Otros autores: Guang Tian, Robert,, Fan, Jianhua,, Wan, Yee Yin,
Formato: eBook
Idioma:English
Fecha de publicación: Newcastle upon Tyne, England : Cambridge Scholars Publishing, 2016.
Series:Journal of China Marketing, Volume 6
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=151107
LEADER 01484nam a2200373 i 4500
001 ELB151107
003 FINmELB
006 m o d |
007 cr cnu||||||||
008 160621t20162016enk ob 000 0 eng d
020 |a 9781443888332  |q (e-book) 
035 |a (OCoLC)1162380022 
040 |a FINmELB  |b eng  |e rda  |c FINmELB 
043 |a a-cc--- 
050 4 |a HF5415.12.C5  |b .J687 2016 
082 0 |a 658.800951  |2 23 
245 0 0 |a Journal of China marketing.  |n Volume 6 /  |c edited by Robert Guang Tian, Jianhua Fan and Yee Yin Wan. 
264 1 |a Newcastle upon Tyne, England :  |b Cambridge Scholars Publishing,  |c 2016. 
264 4 |c Ã2016 
300 |a 1 online resource (174 pages). 
336 |a text  |2 rdacontent 
337 |a computer  |2 rdamedia 
338 |a online resource  |2 rdacarrier 
490 0 |a Journal of China Marketing,  |x 2058-2943 ;  |v Volume 6 
504 |a Includes bibliographical references. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Marketing  |z China. 
655 4 |a Electronic books. 
700 1 |a Guang Tian, Robert,  |e editor. 
700 1 |a Fan, Jianhua,  |e editor. 
700 1 |a Wan, Yee Yin,  |e editor. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=151107