Curriculum development and assessment guidelines for the National Standards Project /
Autor principal: | Cho, Sungdai, |
---|---|
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Newcastle upon Tyne, UK :
Cambridge Scholars Publishing,
2018.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=152187 |
Ejemplares similares
-
South Korea under compressed modernity familial political economy in transition /
por: Chang, Kyŏng-sŏp.
Fecha de publicación: (2010) -
Trends and issues in action learning practice : lessons from South Korea /
por: Cho, Yonjoo.
Fecha de publicación: (2013) -
Higher education in Korea tradition and adaptation /
Fecha de publicación: (2000) -
New millennium South Korea neoliberal capitalism and transnational movements /
Fecha de publicación: (2010) -
From transition to power alternation : democracy in South Korea, 1987-1997 /
por: Saxer, Carl J., 1962-
Fecha de publicación: (2002)