Producing games from business budgets to creativity and design /
Autor principal: | Cohen, D. S. |
---|---|
Otros autores: | Bustamante, Sergio A. |
Formato: | Electrónico |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Burlington, MA ; Oxford :
Focal Press,
2009.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=153797 |
Ejemplares similares
-
Cinematic game secrets for creative directors and producers : inspired techniques from industry legends /
por: Newman, Rich,
Fecha de publicación: (2013) -
Early modernity and video games /
Fecha de publicación: (2014) -
Video game worlds working at play in the culture of Everquest /
por: Rowlands, Timothy.
Fecha de publicación: (2012) -
Vintage games : an insider look at the history of Grand Theft Auto, Super Mario, and the most influential games of all time /
por: Loguidice, Bill.
Fecha de publicación: (2009) -
Best before : videogames, supersession and obsolescence /
por: Newman, James
Fecha de publicación: (2012)