Corporate diplomacy : building reputations and relationships with external stakeholders /
Autor principal: | Henisz, Witold J., |
---|---|
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Sheffield, [England] :
Greenleaf Publishing,
2014.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=159469 |
Ejemplares similares
-
Running an effective investor relations department a comprehensive guide /
por: Bragg, Steven M.
Fecha de publicación: (2010) -
A stakeholder approach to corporate social responsibility : pressures, conflicts, and reconciliation /
Fecha de publicación: (2016) -
Decisión y acción : Recuperando la sensatez: Drucker, Valls y Buffet /
por: Stein, Guido,
Fecha de publicación: (2022) -
Marketing and finance : creating shareholder value /
por: McDonald, Malcolm,
Fecha de publicación: (2013) -
Well connected an unconventional approach to building genuine, effective business relationships to achieve success /
por: Curtis, Gordon S., 1960-
Fecha de publicación: (2010)