Perfectly prep gender extremes at a New England prep school /
Autor principal: | Chase, Sarah Alexander. |
---|---|
Formato: | Electrónico |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Oxford ; New York :
Oxford University Press,
2008.
|
Series: | Child development in cultural context.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=164336 |
Ejemplares similares
-
Learning, teaching, and community : contributions of situated and participatory approaches to educational innovation /
Fecha de publicación: (2005) -
The Edison Schools : corporate schooling and the assault on public education /
por: Saltman, Kenneth J., 1969-
Fecha de publicación: (2005) -
Students' identities and literacy learning /
por: McCarthey, Sarah J., 1955-
Fecha de publicación: (2002) -
Being there culture and formation in two theological schools /
Fecha de publicación: (1997) -
Keepers of the American dream : a study of staff development and multicultural education /
por: Sleeter, Christine E., 1948-
Fecha de publicación: (2012)