Skip to content
  • Univ. Loyola Andalucía
  • Facultad de Teología
  • Feedback
  • 0 items (Full)
  • Language
    • English
    • Español
Advanced
  • Home
  • Search
  • Identidad de la educación sup...
  • Holdings
  • Cite this
  • Email this
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
    • Export to MARC
    • Export to MARCXML
    • Export to RDF
    • Export to BibTeX
    • Export to RIS
  • Bookmark
  • Add to Book Bag Remove from Book Bag
Export Ready — 
Cover Image
QR Code

Identidad de la educación superior : paradigmas, complejidades, percepciones y necesidades /

Bibliographic Details
Other Authors: Correal Cuervo, Sergio Andrés,
Format: eBook
Language:Spanish
Published: Tunja : Universidad de Boyacá, 2020.
Subjects:
Education, Higher > Social aspects > Latin America.
Computer-assisted instruction.
Technological innovations.
Educación superior > Aspectos sociales > América Latina.
Enseñanza asistida por computadora.
Innovaciones tecnológicas.
Libros electrónicos.
Online Access:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=176918
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=176918

Similar Items

  • Un método para un MOOC /
    by: Garzón Madero, Anny Daian.
    Published: (2019)
  • Nuevas identidades de aprendizaje en la era digital : creatividad, educación, tecnología, sociedad /
    by: Loveless, Avril.
    Published: (2017)
  • Educación virtual y recursos educativos /
    Published: (2016)
  • Las TIC en las aulas de enseñanza superior /
    Published: (2018)
  • Nueva enseñanza superior a partir de las TIC /
    Published: (2018)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian

Biblioteca

biblioteca@uloyola.es bibliotecagr@uloyola.es

Loading...