Game-changing strategies how to create new market space in established industries by breaking the rules /
Autor principal: | Markides, Constantinos. |
---|---|
Formato: | Electrónico |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
San Francisco, CA :
Jossey-Bass,
c2008.
|
Edición: | 1st ed. |
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=177461 |
Ejemplares similares
-
Innovation is a state of mind : simple strategies to be more innovative in everything you do /
por: O'Loghlin, James,
Fecha de publicación: (2016) -
The business of creativity : toward an anthropology of worth /
por: Moeran, Brian, 1944-
Fecha de publicación: (2014) -
Understanding creative business : values, networks, and innovation /
por: Shorthose, Jim,
Fecha de publicación: (2016) -
Proceedings of the BMU International Innovation Conference 2016 /
Fecha de publicación: (2019) -
How to lead a quest : a handbook for pioneering executives /
por: Fox, Jason,
Fecha de publicación: (2016)