Teachers' know-how : a philosophical investigation /
Autor principal: | Winch, Christopher, |
---|---|
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Chichester, [England] :
Wiley,
2017.
|
Series: | The Journal of Philosophy of Education Series
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=177544 |
Ejemplares similares
-
The beginning teacher's K-6 classroom : combining theory and practice to motivate students to learn /
por: Glenn, Cynthia Wheatley,
Fecha de publicación: (2020) -
Insights into teachers' thinking and practice
Fecha de publicación: (1990) -
The Routledge international handbook of teacher and school development /
Fecha de publicación: (2012) -
Strategies for teaching in the XXI century /
Fecha de publicación: (2015) -
The impact of innovative ICT education and AI on the pedagogical paradigm /
por: Flogie, Andrej,
Fecha de publicación: (2019)