Innovation is a state of mind : simple strategies to be more innovative in everything you do /
Autor principal: | O'Loghlin, James, |
---|---|
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Milton, Queensland :
Wiley,
2016.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=177639 |
Ejemplares similares
-
Game-changing strategies how to create new market space in established industries by breaking the rules /
por: Markides, Constantinos.
Fecha de publicación: (2008) -
Proceedings of the BMU International Innovation Conference 2016 /
Fecha de publicación: (2019) -
Understanding creative business : values, networks, and innovation /
por: Shorthose, Jim,
Fecha de publicación: (2016) -
¡Empresas ganadoras! : cuál es su secreto? : Cuáles sus estrategias? /
por: Segarra Costa, Enric.
Fecha de publicación: (2010) -
Knowledge, innovation and internationalisation : essays in honour of Cesare Imbriani /
Fecha de publicación: (2013)