Winning across global markets how Nokia creates strategic advantage in a fast-changing world /
Autor principal: | Steinbock, Dan. |
---|---|
Formato: | Electrónico |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
San Francisco :
Jossey-Bass,
c2010.
|
Edición: | 1st ed. |
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=178896 |
Ejemplares similares
-
Cellular technologies for emerging markets 2G, 3G, and beyond /
por: Mishra, Ajay R.
Fecha de publicación: (2010) -
Modelo participativo estratégico para la gestión de la formación de recursos humanos en empresas estatales angolanas de telecomunicaciones : caso Movicel/Cabinda /
por: Casimiro Lubalo, Francisco.
Fecha de publicación: (2008) -
Mobile telecommunications in a high speed world industry structure, strategic behaviour and socio-economic impact /
por: Curwen, Peter J.
Fecha de publicación: (2010) -
The LTE-advanced deployment handbook : the planning guidelines for the fourth generation networks /
Fecha de publicación: (2016) -
Mobile technology and place /
Fecha de publicación: (2013)