Structural masonry designers' manual
Otros autores: | Curtin, W. G., Easterbrook, David. |
---|---|
Formato: | Electrónico |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Oxford ; Malden, MA :
Blackwell Science,
c2006.
|
Edición: | 3rd ed. / |
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=179243 |
Ejemplares similares
-
Transformer and inductor design handbook /
por: McLyman, Colonel William T., 1932-
Fecha de publicación: (2011) -
Handbook of human factors in Web design
Fecha de publicación: (2011) -
The design manager's handbook
por: Eynon, John.
Fecha de publicación: (2013) -
Handbook of nanophysics.
Fecha de publicación: (2010) -
The anesthesia technician & technologist's manual : all you need to know for study and reference /
Fecha de publicación: (2012)