Skip to content
  • Univ. Loyola Andalucía
  • Facultad de Teología
  • Feedback
  • 0 items (Full)
  • Language
    • English
    • Español
Advanced
  • Home
  • Search
  • Los corpus de habla infantil :
  • Holdings
  • Cite this
  • Email this
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
    • Export to MARC
    • Export to MARCXML
    • Export to RDF
    • Export to BibTeX
    • Export to RIS
  • Bookmark
  • Add to Book Bag Remove from Book Bag
Export Ready — 
Cover Image
QR Code

Los corpus de habla infantil : metodología y análisis /

Bibliographic Details
Main Author: Garrote Salazar, Marta.
Format: eBook
Language:Spanish
Published: Madrid : Editorial Universidad Autónoma de Madrid, 2010.
Series:Cuadernos de apoyo ; 30.
Subjects:
Niños > Lenguaje.
Children > Language.
Libros electrónicos.
Online Access:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=53960
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=53960

Similar Items

  • El desarrollo del lenguaje y la comunicación en la infancia /
    Published: (2018)
  • Golondrinas en cielos rotos : lenguaje y educación en las narraciones infantiles /
    by: Londoño Vélez, María Victoria.
    Published: (2017)
  • Mündliche Kulturen in ihrer Wechselbeziehung zu schriftlichen und audiovisuellen Kulturen ; Das Gerücht über die Schlümpfe in Mexiko /
    by: Zires, Margarita,
    Published: (1997)
  • Calidad en la educación infantil /
    by: Zabalza, Miguel Angel.
    Published: (2010)
  • Bringing back the child : language development after extreme deprivation /
    by: Brown, Lisa J.,
    Published: (2014)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian

Biblioteca

biblioteca@uloyola.es bibliotecagr@uloyola.es

Loading...