The power of unreasonable people : how social entrepeneurs create markets that change the world / John Elkington, Pamela Hartigan; [foreword by Klaus Schwab]

Autor principal: Elkington, John
Otros autores: Hartigan, Pamela
Formato: Libro
Publicación: Boston : Harvard Business School Press, 2008
Descripción física: XVIII, 242 p.; 24 cm
Clasificación CDU: 658.01
* 658.01
Colección: Leadership for the common good (Harvard Business Press)
Materias:
ISBN: 9781422104064
LEADER 00873nam a2200253 i 4500
001 000000087184
003 CaOOAMICUS
005 20090115095546.0
008 081126s2008 sp a 000 0 spa c
020 |a 9781422104064 
040 |a ULA  |b spa 
080 |a 658.01 
080 |a * 658.01 
100 1 |a Elkington, John 
245 1 4 |a The power of unreasonable people : how social entrepeneurs create markets that change the world /  |c John Elkington, Pamela Hartigan; [foreword by Klaus Schwab] 
260 |a Boston  |b Harvard Business School Press  |c 2008 
300 |a XVIII, 242 p.;  |c 24 cm 
650 1 7 |a Empresas  |x Responsabilidad social  |2 ULA 
650 0 7 |a Cambio (Sociología)  |2 ULA 
700 1 @ |a Hartigan, Pamela 
830 0 |a Leadership for the common good (Harvard Business Press) 
850 |a ULA 
904 |a 2  |b 2  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 89127  |j 658.01 ELK pow 
990 |a emil