Teacher as Social Context (TASC) Questionnaire in the Spanish Setting : Teacher Version /
This study pioneered the construction or adaptation of a Spanish version of the Teacher as Social Context (TASC) Questionnaire. The current study included a sample of 410 secondary education teachers in Spain. A confirmatory factor analysis was performed using the maximum likelihood estimation; the...
Autor principal: | Iglesias García, María Teresa, |
---|---|
Otros autores: | Maulana, Ridwan,, Fernández García, Carmen María,, García Pérez, Omar, |
Formato: | Analítica |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Madrid :
Colegio Oficial de Psicólogos de Madrid,
2020.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=125625 |
Ejemplares similares
-
Espiritualidad del compromiso temporal /
por: Suavet, Thomas 1908-1975
Fecha de publicación: (1963) -
Cristianos en la vida política /
por: Useros, Manuel 1929-
Fecha de publicación: (1971) -
El compromiso y la cláusula compromisoria /
por: Redenti, Enrico, 1883-1962,
Fecha de publicación: (2018) -
En el espesor de las cosas : compromiso o intransigencia /
por: Valadier, Paul (S.I.) 1933-
Fecha de publicación: (2013) -
Innovaciones en terapia de aceptación y compromiso /
por: Levin, Michael
Fecha de publicación: (2023)