Understanding audiences : theory and method /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ruddock, Andy.
Formato: eBook
Idioma:English
Fecha de publicación: London ; Thousand Oaks [Calif.] : SAGE, 2001.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=131281
LEADER 01381nam a2200361 i 4500
001 ELB131281
003 FINmELB
005 20200820162738.0
006 m o u
007 cr cn|||||||||
008 010619s2001 enk ob 001 0 eng d
020 |a 9781412933346  |q (e-book) 
020 |z 9780761963448 
035 |a (OCoLC)888574760 
040 |a FINmELB  |b eng  |e rda  |c FINmELB 
050 4 |a P96.A83  |b R83 2001 
082 0 4 |a 302.23  |2 21 
100 1 |a Ruddock, Andy. 
245 1 0 |a Understanding audiences :  |b theory and method /  |c Andy Ruddock. 
264 1 |a London ;  |a Thousand Oaks [Calif.] :  |b SAGE,  |c 2001. 
300 |a 1 online resource (201 pages) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a computer  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online resource  |b cr  |2 rdacarrier 
504 |a Includes bibliographical references (pages [182]-197) and index. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Mass media  |x Audiences. 
650 0 |a Mass media  |x Influence. 
655 4 |a Electronic books. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=131281 
950 |a eLibro English