Social reconstruction learning : dualism, Dewey and philosophy in schools /
Autor principal: | Bleazby, Jennifer. |
---|---|
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
New York :
Routledge,
2013.
|
Series: | Routledge international studies in the philosophy of education ;
29 |
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=133990 |
Ejemplares similares
-
El individualismo democrático de John Dewey : reflexiones en torno a la construcción de una cultura democrática /
por: Pineda Rivera, Diego Antonio.
Fecha de publicación: (2012) -
The praxis of moral education within faith formation : a study of the relevance of John Dewey's theory of education for moral education in the pastoral context of Peninsular Malaysia : dissertatio ad doctoratum... /
por: Davedassan, Clarence S.
Fecha de publicación: (2003) -
Filosofía y democracia : John Dewey /
por: Bernstein, Richard.
Fecha de publicación: (2010) -
Education, experience and existence : engaging Dewey, Peirce and Heidegger /
por: Quay, John (Senior lecturer in education)
Fecha de publicación: (2013) -
Progressive museum practice John Dewey and democracy /
por: Hein, George E., 1932-
Fecha de publicación: (2012)