E-learning theory and practice
In 'E-learning Theory and Practice', the authors set out different perspectives on e-learning. The book deals with the social implications of e-learning, its transformative effects, and the social and technical interplay that supports and directs e-learning.
Autor principal: | Haythornthwaite, Caroline A. |
---|---|
Otros autores: | Andrews, Richard, 1953 April 1- |
Formato: | Electrónico |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Los Angeles :
Sage,
2011.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=136420 |
Ejemplares similares
-
E-learning : concepts and practice /
por: Holmes, Bryn.
Fecha de publicación: (2006) -
Creative learning and MOOCs : harnessing the technology for a 21st century education /
Fecha de publicación: (2015) -
The power of role-based e-learning : designing and moderating online role play /
por: Wills, Sandra, 1955-
Fecha de publicación: (2011) -
E-learning in aviation
por: Kearns, Suzanne K.
Fecha de publicación: (2010) -
El E-learning como complemento de la enseñanza aprendizaje tradicional de los sistemas operativos /
por: Red Martínez, David Luis la.
Fecha de publicación: (2005)