Young children learning through schemas : deepening the dialogue about learning in the home and in the nursery /
Autor principal: | Mairs, Katey, d. 2008. |
---|---|
Otros autores: | Arnold, Cath. |
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
London :
Routledge,
2013.
|
Series: | Pen Green books for early years educators
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=137323 |
Ejemplares similares
-
Understanding schemas and emotion in early childhood /
por: Arnold, Cath.
Fecha de publicación: (2010) -
Working with children, young people and families /
Fecha de publicación: (2010) -
Communicating hope an ethnography of a children's mental health care team /
por: Davis, Christine S.
Fecha de publicación: (2013) -
Residential care of children comparative perspectives /
Fecha de publicación: (2009) -
How children learn : getting beyond the deficit myth /
por: Fayden, Terese,
Fecha de publicación: (2016)