Interactive marketing revolution or rhetoric? /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Miles, Chris, 1967-
Formato: Electrónico
Idioma:English
Fecha de publicación: New York : Routledge, 2010.
Series:Routledge interpretive marketing research series ; 12.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=159159
LEADER 01363nam a2200337Ia 4500
001 ELB159159
003 FINmELB
005 20220615121057.0
006 m o u
007 cr cn|||||||||
008 091109s2010 nyu sb 001 0 eng d
020 |a 9780203852071  |q (e-book) 
020 |z 9780415801713 
035 |a (OCoLC)639219909 
040 |a FINmELB  |c FINmELB  |d FINmELB 
050 4 |a HF5415.1264  |b .M55 2010 
082 0 4 |a 658.8/7  |2 22 
100 1 |a Miles, Chris,  |d 1967- 
245 1 0 |a Interactive marketing  |h [electronic resource] :  |b revolution or rhetoric? /  |c by Christopher Miles. 
260 |a New York :  |b Routledge,  |c 2010. 
300 |a 1 online resource (242 p.) 
490 1 |a Routledge interpretive marketing research ;  |v 12 
504 |a Includes bibliographical references and index. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2022. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Interactive marketing. 
650 0 |a Direct marketing. 
655 4 |a Electronic books. 
797 2 |a elibro, Corp. 
830 0 |a Routledge interpretive marketing research series ;  |v 12. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=159159