The fast path to corporate growth leveraging knowledge and technologies to new market applications /
Autor principal: | Meyer, Marc H. |
---|---|
Formato: | Electrónico |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Oxford ; New York :
Oxford University Press,
2007.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=164195 |
Ejemplares similares
-
Tuned in uncover the extraordinary opportunities that lead to business breakthroughs /
por: Stull, Craig.
Fecha de publicación: (2008) -
Emprendimiento y sus implicaciones en el desarrollo de Santiago de Cali 2010 - 2011 : una perspectiva basada en GEM /
por: Pereira Laverde, Fernando.
Fecha de publicación: (2011) -
Progresar en los negocios y la vida : the BuDo way /
por: Nir, Eyal.
Fecha de publicación: (2021) -
Bounce! failure, resiliency, and confidence to achieve your next great success /
por: Moltz, Barry J.
Fecha de publicación: (2008) -
Why winners win : what it takes to be successful in business and life /
por: Pittard, Gary,
Fecha de publicación: (2016)