The advanced dictionary of marketing putting theory to use /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Dacko, Scott G.
Formato: Electrónico
Idioma:English
Fecha de publicación: Oxford ; New York : Oxford University Press, 2008.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=168695
LEADER 01232nam a2200313 a 4500
001 ELB168695
003 FINmELB
005 20221123121057.0
006 m o d |
007 cr cn|||||||||
008 070712s2008 enk sbd 000 0 eng
010 |z  2007028402 
020 |a 9780191536649  |q (e-book) 
020 |z 9780199286003  |q (paper) 
035 |a (OCoLC)155715217 
040 |a FINmELB  |c FINmELB  |d FINmELB 
050 4 |a HF5412  |b .D33 2008 
082 0 4 |a 658.8003  |2 22 
100 1 |a Dacko, Scott G. 
245 1 4 |a The advanced dictionary of marketing  |h [electronic resource] :  |b putting theory to use /  |c Scott G. Dacko. 
260 |a Oxford ;  |a New York :  |b Oxford University Press,  |c 2008. 
300 |a lviii, 601 p. 
504 |a Includes bibliographical references. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2023. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Marketing  |v Dictionaries. 
655 4 |a Electronic books. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=168695