Rules to break and laws to follow how your business can beat the crisis of short-termism /
Autor principal: | Peppers, Don. |
---|---|
Otros autores: | Rogers, Martha, 1952- |
Formato: | Electrónico |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Hoboken, N.J. :
John Wiley & Sons,
c2008.
|
Series: | Microsoft executive leadership series.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=177506 |
Ejemplares similares
-
Success made simple an inside look at why Amish businesses thrive /
por: Wesner, Erik, 1978-
Fecha de publicación: (2010) -
Why winners win : what it takes to be successful in business and life /
por: Pittard, Gary,
Fecha de publicación: (2016) -
Bounce! failure, resiliency, and confidence to achieve your next great success /
por: Moltz, Barry J.
Fecha de publicación: (2008) -
The dream chaser : if you don't build your dream, someone else will hire you to help build theirs /
por: Gaskins, Tony A.,
Fecha de publicación: (2017) -
Thriving in the new economy lessons from today's top business minds /
por: LaRocco, Lori Ann, 1971-
Fecha de publicación: (2010)