The transparent teacher taking charge of your instruction with peer-collected classroom data /
Autor principal: | Kaufman, Trent E. |
---|---|
Otros autores: | Grimm, Emily Dolci. |
Formato: | Electrónico |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
San Francisco :
Wiley,
2013.
|
Edición: | 1st ed. |
Series: | Jossey-Bass teacher
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=178469 |
Ejemplares similares
-
An introduction to classroom observation /
por: Wragg, E. C.
Fecha de publicación: (2012) -
Teacher collaboration for professional learning facilitating study, research, and inquiry communities /
Fecha de publicación: (2009) -
Helping teachers develop through classroom observation /
por: Montgomery, Diane.
Fecha de publicación: (2012) -
The professional identity of teacher educators : career on the cusp? /
por: Davey, Ronnie.
Fecha de publicación: (2013) -
Twenty teachers
por: Macrorie, Ken, 1918-2009.
Fecha de publicación: (1987)